reklama

wtorek, 6 stycznia 2015

Śniadanie zjedz sam, obiadem podziel się z przyjacielem, a kolacje oddaj wrogowi

Z racji tego, że przez noc pyknęło mi 100 lajków na fanpejdżu, postanowiłem z samego rana podzielić się z Wami jedną z ważnych rzeczy w życiu lepszego człowieka. Jest to porządne śniadanie, jak mawia stare przysłowie: "Śniadanie zjedz sam, obiadem podziel się z przyjacielem, a kolacje oddaj wrogowi", nie wiem ile w tym prawdy a ile pierdolenia, wiem na pewno, że to jeden z ważniejszych posiłków dnia. Przykładowo może się ono składać z 3 jajek zrobionych na oliwie, a do tego 5 kromek żytniego chleba z pomidorem. Oczywiście jajecznica lub omlet nie musi być kurewsko nudnym daniem, dlatego też można puścić wodze fantazji i odpierdolić sobie np. podsmażane papryczki z dobrze doprawionym jajem w środku, tak jak zrobiłem to ja. To gówno pływające w herbacie to plastry imbiru, a to zielone coś na talerzu to natka pietruszki, kiedyś jeszcze o tym wspomnę. Poniżej dodatkowe nudne info, które obiecałem na fejsie, nudne, aczkolwiek czasem przydatne.

Do takiej jajecznicy można dodać jeszcze trochę orzechów, nie zaszkodzi na pewno, 15g orzechów włoskich. Śniadanie wyliczone jest na jakieś 750-800kcal, nie jestem ekspertem, ale wliczając w to 3 jaja, 10 ml oliwy, 5 kromek żytniego chleba (ok 150g) i pomidora to mamy właśnie tyle kalorii (białko 29, tłuszcze 37, węglowodany 70).


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz